U laser pulsatu deve esse alimentatu da una fonte di alimentazione 24VDC ± 1V.
a) Attenzione: Assicuratevi chì i fili currispondenti di u dispusitivu sianu currettamente messi à terra.
b) Tutta a manutenzione di u dispusitivu deve esse fatta solu da Raycus, perchè ùn ci hè micca rimpiazzamentu o accessoriu furnitu cù u dispusitivu. Per piacè ùn pruvate micca à dannà l'etichette o à apre u coperchio per impedisce scosse elettriche, o a garanzia ùn serà micca valida.
c) A testa di uscita di u pruduttu hè cunnessa cù un cavu otticu. Fate attenzione à manipulà a testa di uscita. Evitate a sporcizia è qualsiasi altra contaminazione. Aduprate a carta speciale per lenti quandu pulite a lente. Coprite u laser cù a copertura protettiva di l'isolatore di luce per esse prutettu da a sporcizia solu quandu u laser ùn hè micca installatu in u dispusitivu o ùn hè micca in funzione.
d) S'ellu ùn si seguita micca sta istruzzione durante l'usu di u dispusitivu, a funzione di prutezzione serà indebulita. Dunque, deve esse adupratu in cundizioni nurmali.
e) Ùn installate micca u dispusitivu di collimazione in a testa di uscita quandu u dispusitivu laser hè in funzione.
f) U dispusitivu hà trè ventilatori di raffreddamentu à u pannellu posteriore per dissipà u calore. Per guarantisce un flussu d'aria sufficiente per aiutà à liberà u calore, ci deve esse un spaziu di almenu 10 cm di larghezza per u flussu d'aria davanti è daretu à u dispusitivu. Siccomu i ventilatori di raffreddamentu funzionanu in cundizione di soffiu, se u laser hè muntatu in un armariu cù ventilatori, a direzzione deve esse a listessa chè i ventilatori di u laser.
g) Ùn fighjate micca direttamente in a testa di uscita di u dispusitivu. Per piacè, portate occhiali di sicurezza laser adatti durante l'usu di u dispusitivu.
h) Assicuratevi chì a frequenza di ripetizione di l'impulsi sia superiore à 30 KHz.
i) Per u tempu u più longu senza impulsi hè solu 100 us. S'ellu ùn ci hè micca uscita d'impulsi, fermate subitu a marcatura, per evità ulteriori danni à u dispusitivu.
j) L'interruzzione brusca di a fonte d'alimentazione farà assai danni à u dispusitivu laser. Assicuratevi chì l'alimentazione funziona continuamente.
a) Fissate u modulu in modu stabile à u supportu è mantene u laser in bona ventilazione.
b) Cunnette a linea elettrica à una alimentazione 24VDC è assicuratevi chì ci sia abbastanza putenza di uscita DC. Mantene a polarità di a corrente elettrica libera: anodu-marrone; catodu-blu; PE-giallu è verde. A figura di definizione hè mostrata in a Figura;
c) Assicuratevi chì l'interfaccia di u controller esternu currisponde à u laser è chì u cavu di cuntrollu sia ben cunnessu à l'interfaccia di u laser. A cunnessione elettrica cunsigliata hè mostrata in a Figura:
d) U raghju di curvatura di a fibra di consegna ùn deve esse menu di 15 cm.