• banner_di_pagina""

Nutizie

I principali motivi per chì a macchina di marcatura laser brusgia o si fonde nantu à a superficia di u materiale

1. Densità energetica eccessiva: Una densità energetica eccessiva di a macchina di marcatura laser farà chì a superficia di u materiale assorba troppa energia laser, generendu cusì una temperatura elevata, chì pruvucarà a brusgiatura o a fusione di a superficia di u materiale.

 

2. Focus impropriu: Se u raghju laser ùn hè micca focalizatu currettamente, u puntu hè troppu grande o troppu chjucu, ciò chì affetterà a distribuzione di l'energia, risultendu in una energia lucale eccessiva, pruvucendu a brusgiatura o a fusione di a superficia di u materiale.

 

3. Velocità di trasfurmazione troppu rapida: Durante u prucessu di marcatura laser, se a velocità di trasfurmazione hè troppu rapida, u tempu d'interazione trà u laser è u materiale hè accurtatu, ciò chì pò fà chì l'energia ùn sia micca dispersa efficacemente, pruvucendu a brusgiatura o a fusione di a superficia di u materiale.

 

4. Proprietà di i materiali: Diversi materiali anu una cunduttività termica è punti di fusione diversi, è a so capacità d'assorbimentu per i laser hè ancu diversa. Certi materiali anu un altu tassu d'assorbimentu per i laser è sò propensi à assorbe una grande quantità d'energia in un cortu periodu di tempu, pruvucendu a brusgiatura o a fusione di a superficia.

 

E suluzioni à sti prublemi includenu:

 

1. Ajustate a densità di l'energia: Ajustendu a putenza di uscita è a dimensione di u puntu di a macchina di marcatura laser, cuntrullate a densità di l'energia in un intervallu adattatu per evità un input energeticu eccessivu o bassu.

 

2. Ottimisà a messa à focu: Assicuratevi chì u raghju laser sia currettamente focalizatu è chì a dimensione di u puntu sia muderata per distribuisce uniformemente l'energia è riduce a temperatura lucale elevata.

 

3. Ajustate a velocità di trasfurmazione: Sicondu e caratteristiche di u materiale è i requisiti di trasfurmazione, impostate a velocità di trasfurmazione in modu ragiunevule per assicurà chì u laser è u materiale abbianu abbastanza tempu per u scambiu di calore è a dispersione di l'energia.

 

4. Sceglite u materiale ghjustu: Per applicazioni specifiche, sceglite materiali cù una bassa assorbimentu laser, o pretrattate u materiale, cum'è u rivestimentu, per riduce u risicu di brusgiatura o di fusione.

 

I metudi sopra citati ponu risolve efficacemente u prublema di a macchina di marcatura laser chì brusgia o si fonde nantu à a superficia di u materiale, assicurendu a qualità è l'efficienza di trasfurmazione.

 


Data di publicazione: 02 dicembre 2024