Ragioni principali:
1. Selezzione improper di a lunghezza d'onda laser: U mutivu principale per a bassa efficienza di a rimozione di pittura laser hè a selezzione di a lunghezza d'onda laser sbagliata. Per esempiu, u tassu di assorbimentu di pittura da u laser cù una lunghezza d'onda di 1064 nm hè estremamente bassu, risultatu in una bassa efficienza di pulizia.
2. Configurazione di paràmetri di l'equipaggiu incorrette: A macchina di pulizia laser hà bisognu di stabilisce paràmetri ragiunate secondu fatturi cum'è u materiale, a forma è u tipu di terra di l'ughjettu durante u prucessu di pulizia. Se i paràmetri di a macchina di pulizia laser ùn sò micca stabiliti currettamente, cum'è a putenza, a frequenza, a dimensione di u locu, etc., averà ancu affettatu l'effettu di pulizia.
3. A pusizioni di u focu imprecisa: u focu laser deviate da a superficia di travagliu, è l'energia ùn pò esse cuncentrata, affettendu l'efficienza di pulizia.
4. Equipment failure: Prublemi cum'è u fallimentu di u modulu laser per emette a luce è u fallimentu di u galvanometru portanu à un scarsu effettu di pulizia.
5. Specificità di a superficia di destinazione di a pulizia: Certi ogetti ponu avè materiali speciali o rivestimenti nantu à a superficia, chì anu certe limitazioni nantu à l'effettu di a pulizia laser. Per esempiu, certi superfici metalliche ponu avè strati d'ossidu o grassu, chì anu da esse pretrattatu da altri metudi prima di pulizia laser.
6. A velocità di pulizia hè troppu veloce o troppu lenta: Troppu veloce porta à una pulizia incompleta, troppu lentu pò causà surriscaldamentu di materiali è danni à u sustrato.
7. Mantenimentu impropriu di l'equipaggiu laser: U sistema otticu in l'equipaggiu, cum'è lenti o lenti, hè bruttu, chì affettarà l'output laser è causanu l'effettu di pulizia per deteriorate.
Per i motivi sopra, i seguenti suluzioni ponu esse aduttati:
1.Sceglite a lunghezza d'onda laser appropritata: Sceglite a lunghezza d'onda laser approprita secondu l'ughjettu di pulizia. Per esempiu, per pittura, un laser cù una lunghezza d'onda di 7-9 microns deve esse sceltu.
2.Ajustate i paràmetri di l'equipaggiu: Aghjustate a putenza, a frequenza, a dimensione di u puntu è altri paràmetri di a macchina di pulizia laser secondu i bisogni di pulizia per assicurà chì l'equipaggiu opera in u megliu cundizione.
3. Aghjustate a lunghezza focale per chì u focu laser hè allinatu accuratamente cù l'area per esse pulita è assicuratevi chì l'energia laser hè cuncentrata nantu à a superficia.
4.Inspeccionà è mantene l'equipaggiu: Verificate regularmente i cumpunenti chjave cum'è i moduli laser è i galvanometri per assicurà u so funziunamentu normale. Se si trova un difettu, riparà o rimpiazzà in tempu.
5. Hè ricumandemu per capiscenu a particularità di a superficia di destinazione prima di pulisce è sceglie un metudu di pulizia adattatu.
6. Optimizà a velocità di pulizia secondu i diversi materiali è contaminanti per ottene l'effettu di pulizia mentre prutegge u sustrato.
7. Pulite i cumpunenti ottici di l'equipaggiu regularmente per assicurà a pruduzzioni d'energia laser stabile è mantene l'effettu di pulizia.
Attraversu i metudi di sopra, l'effettu di pulizia di a macchina di pulizia laser pò esse migliurà efficacemente per assicurà a qualità è l'efficienza di pulizia.
Tempu di Postu: Nov-04-2024