• page_banner""

News

Macchina di marcatura laser in fibra VS macchina di marcatura laser UV:

Differenza:

1, A lunghezza d'onda laser di a macchina di marcatura laser in fibra hè 1064nm.A macchina di marcatura laser UV usa un laser UV cù una lunghezza d'onda di 355 nm.

2, U principiu di travagliu hè differente

E macchine di marcatura laser in fibra utilizanu raghji laser per fà marchi permanenti nantu à a superficia di diversi materiali.A funzione di marcatura hè di espose u materiale prufonda attraversu l'evaporazione di u materiale di a superficia, o "carve" tracce à traversu i cambiamenti fisichi di u materiale di a superficia causati da l'energia luminosa, o di vede u mudellu, u testu è u codice à barre per esse incisu da brusgiate una parte di u materiale attraversu l'energia luminosa è altri tipi di grafica.

Macchina di marcatura laser ultraviolet hè una seria di macchine di marcatura laser, cusì u principiu hè simile à quellu di e macchine di marcatura laser, chì utilizanu raggi laser per fà marchi permanenti nantu à a superficia di diversi materiali.A funzione di marcatura hè di rompe direttamente a catena moleculare di u materiale à traversu u laser d'onda curta (differente da l'evaporazione di u materiale di a superficia prodotta da u laser d'onda longa per revelà u materiale prufonda), palesendu u mudellu è u testu da esse. processatu.

Macchina di marcatura laser in fibra 01
Macchina di marcatura laser in fibra 01

4. Diversi campi di applicazione

A macchina di marcatura laser in fibra hè basicamente adatta per a marcatura laser nantu à diverse superfici metalliche.A causa di u calore generatu da u so fasciu, ùn hè micca adattatu per a marcatura d'alta precisione di materiali speciali.cum'è:

Ampiamente utilizatu in chips di circuiti integrati, accessori per computer, cuscinetti industriali, orologi, prudutti di cumunicazione elettronica, apparecchi aerospaziali, diverse parti di l'auto, apparecchi per a casa, arnesi hardware, stampi, fili è cavi, imballaggi alimentari, gioielli, tabacco, militari, etc. marcatura, u funziunamentu di a linea di pruduzzioni batch.

Macchina di marcatura laser ultravioletta: soprattuttu adattata per u mercatu high-end di trasfurmazioni fine.cum'è:

A. Cosmetics, medicine, accessori è altri buttigli di imballaggio di materiale polimeru anu boni effetti di marcatura di a superficia, forte putenza di pulizia, megliu cà codificazione inkjet, è senza contaminazione;

B. Marcatura è scritta di pannelli pcb flexibles;trasfurmazioni di micro-buchi è buchi ciechi nantu à wafers di silicone;

C. LCD di cristalli liquidi marcatu codice bidimensionale, perforazione di superficia di vetru, marcatura di rivestimentu di superficia di metallu, buttuni di plastica, cumpunenti elettronici, rigali, attrezzature di cumunicazione, materiali di custruzione, etc.


Tempu di Postu: Feb-20-2023