• page_banner""

News

Cumu mantene a macchina di taglio di pipa laser

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia laser,macchine di taglio di tubi lasersò più è più largamente usati in parechje industrii.L'emergenza di l'equipaggiu di taglio di pipa laser hà purtatu cambiamenti subversivi à u prucessu di taglio di l'industria tradiziunale di pipa di metallo.A macchina di taglio di pipa laser hà e caratteristiche di alta automatizazione, alta efficienza è alta produzzione.Per i tubi di diversi materiali, ùn ci hè micca bisognu di rimpiazzà e lame di sega currispundenti, è ùn ci hè bisognu di piantà à mità di strada.Hè assai adattatu per a pruduzzioni di massa.

Per mantene un altu rendiment di a macchina di taglio di pipa laser, hè necessariu di mantene l'equipaggiu regularmente, cusì cumu mantene a macchina di taglio di pipa?In più di u mantenimentu di u lettu di l'equipaggiu, u mantenimentu di u chuck hè ancu assai impurtante.I seguenti sò 4 cunsiglii per mantene u chuck.

a macchina di taglio di pipa laser1. Per a lubricazione di u chuck, applicà u lubricant à u chuck regularmente per assicurà chì u chuck pò ancu avè una alta precisione durante u muvimentu.Prestate attenzione quandu lubricate.A lubrificazione incorretta pò fà chì u mandrinu pneumaticu fallisca u funziunamentu nurmale quandu a pressione di l'aria hè bassa, a forza di serratura hè indebolita, a precisione di serratura hè scarsa, l'usura hè anormale o bloccata, cusì fate attenzione à l'operazione di lubrificazione curretta durante a lubrificazione.

2. Aduprate u grassu di disulfuru di molibdenu, di solitu grassu neru, è inject u grassu in a bocca di u mandrinu finu à chì u grassu supera a superficia di a mandibula o u pirtusu internu di u chuck.Se u chuck opera à alta velocità per un bellu pezzu o usa un prucessu assistitu da l'ossigenu per un bellu pezzu, più lubricazione hè necessaria, è a freccia di lubricazione deve esse aghjustata secondu e cundizioni di travagliu attuale.

3. Dopu chì u prucessu hè cumpletu ogni volta, hè necessariu di utilizà una pistola d'aria d'alta pressione per trattà cù u residuu di polvera nantu à u chuck stessu è u slideway.Hè ricumandemu di pulisce e mandibula di u chuck ogni 3-6 mesi per mantene a superficia pulita è lubricate.Verificate se i pezzi sò rotti è purtati, è rimpiazzà si l'usura hè seria.Dopu à l'ispezione, i mandibuli devenu esse lubricati bè è installati prima di l'usu.

4. I pezzi speciali o i pezzi di travagliu micca standard anu da esse chjappi è processati cù chucks specifichi.U mandrinu standard di taglio di tubi laser hè adattatu per forme di tubi simmetrici è chjusi.Se l'utilizate cù forza per clampà pezzi irregulari o strani, pruvucarà anormalità di chuck;se a pressione di l'aria di u chuck hè troppu altu, u chuck serà sottu à alta pressione o dopu l'arrestu U chuck clamps ancu a pezza di u travagliu, chì riducerà a vita di u chuck è causanu prublemi cum'è l'eccessiva clearance chuck.

5. Impedisce à u metalu espostu di u chuck da rusting.A prevenzione di a ruggine hè un altru puntu chjave.A ruggine di u mandrinu riducerà a forza di serratura è ùn pò micca chjappà a pezza, chì affetta seriamente a precisione è l'efficienza di a produzzione.

U metudu sopra hè u metudu principale per mantene a macchina di taglio di pipa laser.Di sicuru, l'usu prudente di l'operatore è i passi di l'operazione standardizati di u persunale sò ancu fattori impurtanti per mantene a prestazione di a macchina di taglio di pipa.


Tempu di post: 19-Jan-2023