Introduzione à a pruduzzione:
A giunzione à dui assi di grande furmatu JCZ usa a scheda di cuntrollu à dui assi estesi JCZ per ottene a marcatura di giunzione fora di u scopu di u specchiu di campu. Hè cunsigliatu di utilizà un furmatu sopra à 300 * 300, perchè u grande furmatu hè cumpletatu da a giunzione è a marcatura di picculi specchi di campu, dunque ci sò i vantaghji di alta intensità luminosa, prufundità di marcatura profonda, ecc., è una messa à focu simplice, ma richiede una alta precisione meccanica, dunque u prucessu di debugging hè ingombrante.
Installazione di a macchina:
Siccomu certe parte seranu rimosse durante u prucessu di consegna, duverete installalle voi stessu dopu avè ricevutu a macchina. Ciò chì duvete installà include a colonna è u percorsu otticu. Per u metudu d'installazione, riferitevi à a macchina di marcatura ordinaria.
三. Test di corsa:
Dopu chì tuttu l'hardware hè stallatu, hè necessaria una prova simplice à una sola esecuzione, cumprese emissioni di luce è testi di muvimentu di ogni asse.
1. Prova di esecuzione:
Dopu l'installazione, u primu passu hè a debugging di rutina cum'è a prova di luce è a currezzione di distorsione.
Riempite a pusizione di u puntu cintrali è a dimensione secondu a dimensione di a lente di campu. Cliccate nantu à i parametri in fondu à l'interfaccia standard, è riempite secondu a dimensione di a gamma di lenti di campu.
Currezzione di scala, marcate a casella più grande secondu a gamma di marcatura, è dopu marcatela. Dopu a misurazione, riempite a scala currispundente secondu u valore di misurazione attuale. Per esempiu, l'asse X hè 150 mm, è a misurazione attuale hè 152 mm. Riempite a figura seguente, è l'asse Y hè a listessa ragione finu à ch'ella sia d'accordu.
Dopu, inserite i parametri di currezzione secondu u rapportu di deformazione quadrata attuale misuratu, cum'è mostratu in a figura, i parametri di deformazione di l'asse Y sò in a casella rossa è i parametri di deformazione di l'asse X sò in a casella nera.
A cornice marcata hè un quadratu, senza deformazione è senza bordi imaginarii.
2. Ajustà dui assi:
In cima di u software, selezziunate Laser -SplitMark2 per accede à a pagina di travagliu SplitMark.
Questa hè a pagina di travagliu SplitMark. Avà i dui assi esterni ùn sò micca stati aperti. Cliccate "F3" quì sottu per entre in l'impostazione di l'assi esterni.
Pigliate l'impostazione esterna X cum'è esempiu. Dopu l'apertura, avete bisognu di verificà u buttone di attivazione, selezziunà X cum'è ID, è riempie Impulsi per giru quì sottu per currisponde à l'impostazione attuale di u mutore, altrimenti ci saranu prublemi cum'è passi persi o distanza di muvimentu insufficiente. U Coor minimu hè 0, è a distanza massima hè riempita secondu a dimensione attuale di a macchina.
L'impostazione zero hà trè statiQuestu hè u ritornu zero in avanti, dopu chì u puntu zero hè impostu, a direzzione torna à u puntu zero in avanti.Stu statu hè u statu di ritornu zero inversu. Dopu avè stabilitu u puntu zero, u mutore inverte a rotazione à u puntu zero.In questu statu, ùn ci hè micca puntu zero, è u mutore ùn torna micca à zeru.
Dopu avè stabilitu a direzzione di ritornu zero di ogni asse per esse curretta, hè necessariu calibrà a precisione unica di ogni asse. U metudu di calibrazione hè di traccià una linea dritta di 100 mm, 200 mm è 300 mm, è dopu eseguisce una marca divisa, misurà a linea di marcatura dopu a marcatura è paragunà i risultati. , secondu a scala attuale, aghjustà Dist per giru finu à chì l'aghjustatu
A lunghezza di destinazione hè coerente cù a lunghezza marcata.
Dopu avè aghjustatu a distanza di u passu, l'effettu di a cucitura deve esse aghjustatu. Tracciate sempre una linea orizzontale cù una lunghezza di 100 mm, è piazzate a linea in l'angulu in fondu à diritta di tutta a gamma di travagliu.
Dopu cliccate nant'à SplitMark, impostate a dimensione di a marcatura divisa, impostatela à 30 mm, cuminciate à marcà è verificate l'effettu.
Sè l'effettu di splicing hè cum'è mostratu in a figura, significa chì a lente di campu ùn hè micca parallela à l'asse X, è l'angulu di u galvanometru o di l'asse X deve esse aghjustatu finu à chì l'interfaccia sia piatta. U listessu hè veru per l'aghjustamentu di l'asse Y. Sè u galvanometru hè statu aghjustatu per esse parallelu à l'asse X prima, è dopu stu prublema si verifica durante l'aghjustamentu di l'asse Y, avete bisognu d'aghjustà a perpendicularità trà l'asse X è l'asse Y finu à chì l'aghjustamentu sia cumpletatu.
3. Inizio di marcatura:
Dopu avè aghjustatu l'effettu di splicing, pudete cumincià à marcà. A marcatura deve piazzà u mudellu da marcà in l'angulu in fondu à diritta di a gamma di travagliu. Cum'è mostratu in a figura, è a gamma di u graficu ùn supera micca u puntu zero è a gamma massima di l'asse XY.
Dopu avè piazzatu l'imagine, cliccate SplitMark2, è dopu avè stabilitu a dimensione di divisione, pudete cumincià à marcà.
Sè u prublema di cucitura si verifica torna durante u prucessu di marcatura, ripetite l'operazione sopra.
Data di publicazione: 23 di ferraghju 2023