• page_banner""

News

Splicing JCZ dual-axis di grande furmatu

JCZ dual-axis grand format sp3

一.Introduzzione à a pruduzzione:
L'splicing di grande formatu JCZ dual-axis usa u bordu di cuntrollu di l'assi JCZ dual-extended per ottene a marcatura di splicing oltre u scopu di u specchiu di u campu.Hè ricumandemu à utilizà un furmatu sopra 300 * 300, perchè u grande furmatu hè cumpletu da picculi specchi di campu splicing è marcatu, cusì ci sò i vantaghji di una intensità luminosa alta, una prufundità di marcatura prufonda, etc. alta precisione meccanica, cusì u prucessu di debugging hè ingombrante.
二.Installazione di a macchina:
Perchè alcune parti seranu sguassate durante u prucessu di consegna, avete bisognu di stallà elli stessu dopu avè ricevutu a macchina.Ciò chì avete bisognu di stallà include a colonna è u percorsu otticu.Per u metudu di stallazione, riferite à a macchina di marcatura ordinaria.

三.Test di corsa:
Dopu chì tuttu u hardware hè stallatu, hè necessariu una prova simplice di una sola corsa, cumprese emissioni di luce è teste di muvimentu di ogni assi.

JCZ dual-axis grand format sp4
1. Test di corsa:
Dopu a stallazione, u primu passu hè a debugging di rutina, cum'è a prova di luce è a correzione di distorsioni.
Riempite a pusizione di u puntu centru è a dimensione secondu a dimensione di a lente di campu.Cliccate nantu à i paràmetri in u fondu di l'interfaccia standard, è compie secondu a dimensione di a gamma di lenti di campu.

JCZ dual-axis grand format sp5

Scale currezzione, marcate a casella più grande secondu a gamma di marcatura, è poi marcate.Dopu a misurazione, compie a scala currispondente secondu u valore di misurazione attuale.Per esempiu, l'assi X hè 150mm, è a misura attuale hè 152mm.Cumplete a figura seguente, è l'assi Y hè u listessu mutivu finu à ch'ellu accunsente.

JCZ dual-axis grand format sp6

Allora riempie i paràmetri di currezzione secondu u rapportu di deformazione quadratu misuratu attuale, cum'è mostra in a figura, i paràmetri di deformazione di l'assi Y sò in a casella rossa, è i paràmetri di deformazione di l'assi X sò in a casella nera.

JCZ dual-axis grand format sp7

U quadru marcatu hè un quadratu, senza deformazione è senza spighe imaginarii.

2.Adjust Two axis:

JCZ dual-axis grand format sp8

In cima di u software, selezziunate Laser -SplitMark2 per entre in a pagina di travagliu SplitMark.

JCZ dual-axis grand format sp9

Questa hè a pagina di travagliu SplitMark.Avà i dui assi esterni ùn sò micca stati aperti.Cliccate "F3" sottu per entre in u paràmetru di l'assi esternu.

JCZ dual-axis grand format sp10

Pigliate u paràmetru esternu X cum'è un esempiu.Dopu l'apertura, avete bisognu di verificà u buttone di attivazione, selezziunate X cum'è l'ID, è riempie Pulses per round sottu per currisponde à l'attrezzamentu di l'accionamentu di u mutore, altrimenti ci saranu prublemi cum'è passi persi o distanza di muvimentu insufficiente.U minimu Coor hè 0, è a distanza massima hè cumpleta secondu a dimensione attuale di a macchina.

Zero setting hà trè statiJCZ dual-axis grand format sp11,Questu hè u ritornu zero in avanti, dopu chì u puntu zero hè stabilitu, a direzzione torna à u puntu zero in avanti.JCZ dual-axis grand format sp12,Stu statu hè u statu di ritornu inversu zero.Dopu avè stabilitu u puntu zero, u mutore torna à u puntu zero.JCZ dual-axis grand format sp13,In questu statu, ùn ci hè micca puntu zero, è u mutore ùn torna micca à zero.

Dopu avè stabilitu a direzzione di ritornu zero di ogni assi per esse curretta, hè necessariu di calibre a precisione unica di ogni assi.U metudu di calibrazione hè di disegnà una linea retta di 100mm, 200mm, è 300mm, è dopu eseguisce una marca di split, misurà a linea di marcatura dopu a marcatura, è paragunate i risultati., secondu a scala attuale, aghjustate Dist per round finu à l'aghjustatu

JCZ dual-axis grand format sp14

a lunghezza di destinazione hè coherente cù a lunghezza marcata.
Dopu chì a distanza di u passu hè aghjustatu, l'effettu di cucitura deve esse aghjustatu.Sempre disegnate una linea horizontale cù una lunghezza di 100 mm, è mette a linea in u cantonu in basso à destra di tutta a gamma di travagliu.

JCZ dual-axis grand format sp15

Dopu cliccate SplitMark,Set the split marking size, set it to 30mm, start marking, and check the effect.

JCZ dual-axis grand format sp16

 

JCZ dual-axis grand format sp17

Se l'effettu di splicing hè cum'è mostra in a figura, significa chì a lente di campu ùn hè micca parallela à l'assi X, è l'angolo di u galvanometru o l'assi X deve esse aghjustatu finu à chì l'interfaccia hè piatta.U stessu hè veru per l'ajustamentu di l'assi Y.Se u galvanometru hè aghjustatu per esse parallelu à l'assi X prima, è dopu stu prublema si trova durante l'aghjustamentu di l'assi Y, avete bisognu di aghjustà a perpendicularità trà l'assi X è l'assi Y finu à chì l'ajustamentu hè cumpletu. .

3.Inizio di marcatura:
Dopu avè aghjustatu l'effettu di splicing, pudete inizià a marcatura.A marcatura hà bisognu di mette u mudellu per esse marcatu in u cantonu inferjuri à a diritta di u spaziu di travagliu.Cum'è mostra in a figura, è a gamma di u graficu ùn supera micca u puntu cero è a gamma massima di l'assi XY.

JCZ dual-axis grand format sp18
Dopu avè piazzatu a stampa, cliccate SplitMark2, è dopu avè stabilitu a taglia split, pudete inizià a marcatura.
Se u prublema di cucitura si ripresenta durante u prucessu di marcatura, ripetite l'operazione sopra.


Tempu di Postu: Feb-23-2023